Δελτίο τύπου

Σέρρες 22/01/2018

Δελτίο τύπου

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του

Ο πονηρός δικαιολογεί το λάθος του

Ο ηλίθιος επιμένει στο λάθος του

Σοφά ο Ελληνικός λαός χαρακτηρίζει τις κατηγορίες των ανθρώπων

 

 

Τις τελευταίες μέρες, η διοίκηση της ΔΕΥΑ, απαντά με εξώδικο με απειλητικό περιεχόμενο προς πρόεδρο Κοινότητας. Δίνει συνεντεύξεις για να πείσει, πώς όλα έγιναν σωστά και με τους τελευταίους λογαριασμούς του 2017. Όπως πάντα βέβαια και πώς όσοι διαφωνούν και ελέγχουν, στόχο έχουν την ίδια την ΔΕΥΑ. Έχουν βέβαια πάντα άδικο ή είναι κατευθυνόμενοι.

Κρίμα και άδικο για τον σημερινό Πρόεδρό της, ο οποίος ούτε ψήφησε, ούτε πιστεύει στην ορθότητα της 321/2015 απόφαση (της προηγούμενης διοίκησης), αλλά καλείται να την εφαρμόσει και να πείσει για την ορθότητά της !

Μάταια όμως διότι οι διαπιστώσεις είναι ξεκάθαρες από όλους.

  1. Συσσωρευμένες καταναλώσεις από καθυστέρηση καταγραφής των υδρομέτρων (15-17 μήνες) με αποτέλεσμα αφύσικους – υπέρογκους λογαριασμούς στα δημοτικά διαμερίσματα του πρώην Δήμου «Καπετάν Μητρούση» αλλά και αλλού. «Δεν πληρώνονται αυτοί οι λογαριασμού στην εκκαθάρισή τους».
  2. Η διαχείριση του προβλήματος γίνεται ατομικά, στη λογική της πελατειακής αντιμετώπισης (χαλασμένο υδρόμετρο ή διαρροή δικτύου). Άδικη – άνιση αντιμετώπιση.
  3. Το 2016 στάλθηκαν 7 λογαριασμοί. Το 2017 μόνο 5, γιατί; Διερωτώμεθα, το 2018 πόσοι θα εκδοθούν; Για το τρέχον έτος 2018 έχουμε αυξήσεις στην τιμή του νερού σε όλους τους πρώην Καποδιστριακούς Δήμους +33,5% ! Ανακοινώθηκε +20% !
  4. Υπάρχει πλήρης απαξίωση των Προέδρων των ΔΚ και ΤΚ. Καμία υπεύθυνη ενημέρωσή τους και συνεργασία σε ολόκληρη τη διαδικασία του ελέγχου καταμέτρησης υδρομέτρων και τιμολόγησης.
  5. Ανεκπαίδευτοι οι ελεγκτές των υδρομέτρων. Ποιοι εργαζόμενοι ελέγχουν τα υδρόμετρα; Με ποιους συνεργάζονται; Πότε έγιναν οι έλεγχοι σε κάθε χωριό;

Ως υπεύθυνη παράταξη προτείνουμε:

  1. Άμεση διόρθωση όλων των αφύσικων λογαριασμών (πρώην Δήμος Καπετάν Μητρούση αλλά και αλλού. Εάν δε γίνει αυτό από τη διοίκηση της ΔΕΥΑ τότε καλούμε τους δημότες – καταναλωτές, να απευθύνονται στη ΔΕΥΑΣ ζητώντας έλεγχο των καρτελών τους, προκειμένου να διαπιστωθεί το διάστημα πέραν του έτους (από έλεγχο σε έλεγχο). Όπου υπάρχει διάστημα πέραν των δώδεκα μηνών να ζητηθεί άμεση διόρθωση του λογαριασμού τους. Είναι υποχρέωση της ΔΕΥΑ
  2. Την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό όλων των υδρομέτρων εκ νέου, για σωστή χρέωση ποσοστού αποχέτευσης και λοιπών στοιχείων.
  3. Την αναστολή – ακύρωση της προβλεπόμενης αύξησης στην τιμή του νερού για το 2018 που είναι 33,5 %.
  4. Σχεδιασμός νέας τιμολογιακής πολιτικής. Κατάργηση της 321/2015 απόφασης της ΔΕΥΑΣ (περίοδος προεδρίας Χασαπίδη).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Με ετικέτα: